Administratief bediende bouw
Wij zijn op zoek naar een administratief bediende. Ben jij een klantgerichte collega en vind je het een uitdaging om het werk van onze teams te plannen en organiseren? Dan zijn we op zoek naar jou!
Je Functie
- Als administratief bediende ben jij het aanspreekpunt voor de klanten.
- Je beantwoordt de telefoons van klanten, leveranciers, interne en externe
partners. - Je maakt de planning voor interventies bij particulieren en volgt deze van
A-Z op (opmaken, opvolgen en verwerken van werkbonnen). - Je houdt de planning up-to-date voor de grotere werven ism de
projectleiders. - Je plaatst bestellingen voor zowel de interventies, als benodigdheden voor
op kantoor. - Je controleert de geleverde bestellingen (vergelijking bestel- en
leverbonnen). - Je staat in voor de check-in at work voor de arbeiders op de werven.
- Je controleert dagelijks de tijdsregistraties.
- Je volgt offertes en onderhoudscontracten op.
- Je biedt administratieve ondersteuning aan onze projectleiders.
- Als administratief bediende heb je zonder twijfel voldoende afwisseling in
je takenpakket.
Je Profiel
- Je spreekt perfect Nederlands en je kan je uitdrukken in het Engels en
Frans. - Kunnen werken met een computer en MS office is een vereiste!
- Je bent klantvriendelijk, commercieel en vlot aan de telefoon.
- Je kan goed omgaan met stress en laat je niet snel uit het lood slaan.
- Kennis van Handsoft en Geodynamics is een meerwaarde.
- Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt.
Jobgerelateerde competenties
- Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
- Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, …) voorbereiden en
opvolgen (bijwerken, afsluiten, …) - Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
- E-mails behandelen
- Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
- Documenten doorsturen en klasseren
- De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
- Bestellingen plaatsen
- Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, … coderen en
archiveren - Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
- Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
Persoonsgebonden competenties
- Plannen en organiseren
- Verantwoordelijkheid
- Samenwerken
- Flexibiliteit
- Communiceren
- Resultaatgerichtheid
- Zelfstandigheid
- Klantgerichtheid
Wij bieden:
- We bieden jou een vast contract van onbepaalde duur.
- Je werkt 40u/week, 20 vakantiedagen en 12 ADV dagen.
- Je krijgt een degelijke en uitgebreide opleiding op de werkvloer.
- Je ontvangt een correcte verloning afhankelijk van ervaring en opleiding.
Ben je iemand die weet van aanpakken en werk je graag in een hecht, jong en dynamisch team? Stuur dan snel je cv en motivatie naar emily@verheyen-koen.be. Of bel naar 014 71 94 81.
0 Likes